10 Jun 2014

REVIEW MY BREAST PUMP

Akhirnya setelah puas google menggoogle..
ini la breastpump yang layak selayaknya aku beli dengan bajet ku yg ciput hehe..
At least, syukur alhamdulillah ya ALLAH...ada juga rezki ku untuk menghadap suma ni hehe

My 1st breastpump
UNIMOM  (manual)



*sumber google lagik!! haha*
aku mls nk snap gambar bagai hehe

Yang ni aku bli kat http://www.onebabyworld.com/ secara pakej...
macam2 juga boleh dapat dengan harga RM 200..
harga breastpump RM 100 jerw..yang selebehnyer dapat beg+botol+ice cooler+dan mcm2 lagi ar...(YA ALLAH apa malas sgt hamba Mu ni nak menaip panjang lebo huhu)




*Nak dijadikan citer....pakai dah lama ni...tetb terhengen plak nk yg breastpump letrik...setelah ku godek2 duit di purst, layaknya aku dapat BREASTPUMP SNOW BEAR je laaa...
nak impikan breastpump yang ANGAN2 aku tu mmg tak la yer dapat..
tapi at least breastpump snowbear ni my last choice taw...
so nak dipendekkan citer, tercapai jugak la salah satu impian ANGAN2 aku tu..huhu...ALHAMDULILLAH....


BREASTPUMP KEDUA...
SNOW BEAR
*sumber mana lgi ni??hehe..GOOGLE..YEBEBEBDUDUDUDU*
ALHADULILLAH...aku puas hati sgt...

Tiada ulasan: