18 Jan 2011

XciTeD + RaSa BerSaLaH + aPy = ^_^

15.01.2011...

Plan Kami :: nak g makan pizza smpi termuntah2 hahaha...
Perjanjian KaMi :: sapa lmbt siap, kena buat chicken dance haha....
 semangat membuak2 tuk bersiap cepat....cz tak mau kena denda hehe...

tp.......
keta my dear rosak kat tgh jln...=_= ..
so sad...cian u sayang....(dlm hati, dia yg lmbt...so die yg kena buat chicken dance....tp tpksa aku cancel cz cian kat die..keta rosak...selamat u sayang...hehe)
rs bersalah sgt2 kat u cz u dtg Key EL pun semata2 nk amek i n bw g BROGA HILL...
im so sori sayang...rs simpati sgt...
Masa Tu punya i lapar, snggup tak mkn  uuuoolllsss....cz konon nk g mkn pizza hehe....

Dear kol i ....(koling koling...hehe)
he says :: tggu ye shima..aku ttp dtg jumpa kau...keta aku rosak kat ampang..(bukan ampang pown, tp dkt2 area sungai besi..hahaha...salah lagi....)
i says :: ok tak pe pkck...aku tggu...smpi sok pg pun tak pe..slama2nya pun aku sanggup tggu..(perrgghh!!! ayat aku! huh! tp siyes, seikhlas hati taw ni..hehe....)...take cre...

Masa ni nk je aku g tlg die..tp bgimn caranya..???... Ya Allah...Sedihnya ku rasa, aku x dpt bersama2 dia disaat2 die kesusahan...(konon nk tempuh sgl susah senang bersama....)...nk g tgk die kat tempat kejadian, aku ta taw jln pulok...+ tak dak keta plak nk g sana..(ada hati nk g padahal keta tak dak...apaaaa deeeeeeeeeee....hehe)...
Dear .... U nk tau tak?ms tu juga I trus get ready nk solat magrb...tak putus2 I berdoa untuk U...agar dipermudahkan segala urusan U...meminta pada ALLAH swt agar U tidak susah tuk mengharungi saat2 genting itu...AMIN...

10.30 pm :: baru ar die dtg..amek I kat umah...huh! rupa2nya die ngan sis die n membe2 die...tekezut beruk den...(malu konon...haha...)...
He says :: pizza dah tutup ni...kita mkn nasi je la yah...(die berkata2 dgn keadaan yg lunyai hehe....).. (ciannye U sayang....warrgghhhh....sedey tgk U ms tu...)...
I says :: ye la pkck..mmg pizza dah tutup pun...(berlagak easy je berkata2, pdhl dlm hati remuk cz kesedihan melanda tgk die dlm keadaan mcm tu..hurmmm...) Jom ar g mkn....


FINALLY DPT G MKN YAHOOOO.....HILANG LAPAR...

Tiada ulasan: