24 Mac 2010

sebelum aku kau miliki...
pijak semut tak mati...
Tersepak ranting sebut maaf...
Terbersin ditutp mulut...
Nak kentut tahan sampai di rumah baru lepas...

Semasa kau dapat aku...
Pijak semut tinggal 1/2 nyawa (tapi masih bernafas)...
Tersepak Ranting kata x sengaja...
Terbersin pusing muka ke belakang...
Nak kentut dilepas time di luar pintu kereta...

Bila terhenti ikatan...
Kau pandang semacam jer...
Pijak semut kata mampuih kat hang...
Tersepak ranting kata haram jadah sungguh lah ranting ni...
Terbersin buat x kisah kahak terkena MUKA AKU!!!
Nak kentut ikut sedap tapi AKU DITUDUH YANG MELEPAS!!!
Sedang kau yang lepas angin telur kemuruk!!!

Kau nak blah, kau blah aja lah...
Jangan nak kutuk nak hina aku....
Aku bukan tunggul aku bukan bangkai...
Jangan aku jd manusia yang teraniaya...
Kelak ALLAH SWT dengar doa aku...
Kau melutut di padang masyar MENCARI AKU UNTUK KEMAAFAN...
MASA ITU TIADA MAAF BAGI MU....
Aku tak sebaik nabi yang dapat maafkan umatnya...
Aku bukan TUHAN yang Pengampun dan Penyayang...

Tiada ulasan: